Înapoi
Hotărârea nr. 54/2015 din 31.03.2015
H O T Ă R Â R E privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Direcției de Administrare a Domeniului Public Slobozia pentru anul 2015
Consiliul Local al Municipiului Slobozia, judeţul Ialomiţa, întrunit în şedinţa ordinară din data de 31 martie 2015
Având în vedere:
Expunerea de motive a domnului Primar Alexandru Stoica;
Solicitarea Direcției de Administrare a Domeniului Public nr. 577/17.03.2015 înregistrat la Primăria municipiului Slobozia sub nr. 30511/17.03.2014;
Referatul de specialitate al Serviciului Resurse Umane înregistrat la Primăria Municipiului Slobozia sub nr. 31277 /2015;
Raportul de avizare al Comisiei Juridice şi de disciplină din cadrul Consiliului Local Slobozia;
Prevederile art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 745/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licențelor în domeniul serviciilor comunitare, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art. 36, alin. 2, lit. a) şi alin. 3, lit. b), respectiv art. 45, alin. 1 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art. 1 - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii ale Direcţiei de Administrare a Domeniului Public a Municipiului Slobozia conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 - Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoştinţa cetăţenilor prin afişare la sediul Primăriei municipiului Slobozia şi pe site-ul www.sloboziail.ro.
Art. 3 - Prezenta hotărâre va fi comunicată, prin grija secretarului Municipiului Slobozia, Serviciului Resurse Umane din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Slobozia și Direcţiei de Administrare a Domeniului Public a Municipiului Slobozia în vederea aducerii la îndeplinire.
Anexe:
hcl 54 organigrama dadp.pdf
hcl 54 organigrama dadp.pdf