Înapoi

Hotărârea nr. 277/2024 din 14.11.2024

H O T Ă R Â R E privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al primarului Municipiului Slobozia

 H O T Ă R Ă Ş T E: 

 

Art. 1. Se aprobă organigrama Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Slobozia, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

 

Art. 2.  Se aprobă statul de funcții al Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Slobozia, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

 

Art. 3.  (1) Pentru respectarea drepturilor la carieră ale funcționarilor publici ale căror posturi sunt afectate de aprobarea noii structuri organizatorice, procedurile legale prevăzute de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, se vor aplica începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri într-un  termen de minim 30 de zile.

(2) În vederea respectării drepturilor personalului de natură contractuală, ale căror posturi sunt afectate de aprobarea noii structuri organizatorice, procedurile legale prevăzute de legea nr. 53/2003  privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, se vor aplica începând cu data intrarării în vigoare a prezentei hotărâri.

 

   Art. 4.  La data producerii efectelor prezentei hotărâri, se revocă H.C.L. 143/2024 pentru aprobarea organigramei și statului de funcții ale Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Slobozia.

 

Art. 5. – Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoştinţa cetăţenilor prin afişare la sediul Primăriei municipiului Slobozia şi pe website-ul www.municipiulslobozia.ro.

 

Art. 6. – Prezenta hotărâre va fi comunicată, prin grija Secretarului General al Municipiului Slobozia, Serviciului  Resurse Umane și Management Instituțional, în vederea ducerii la îndeplinire.

 

Anexe:
277.pdf