Înapoi

Hotărârea nr. 16/2025 din 30.01.2025

H O T Ă R Â R E privind imputenicirea domnului MUSAT Gabriel, viceprimar al U.A.T. Municipiul Slobozia în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ECOO 2009 să voteze favorabil mandatarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitara ECOO 2009, pentru a exercita, in numele si pe seama Municipiului Slobozia, calitatea de autoritate publica tutelara in raport cu operatorul regional S.C. ADI ECOO S.R.L.

 H O T Ă R Ă Ş T E:

Art.1. Se împuternicește domnul MUȘAT Gabriel,  având funcția de Viceprimar al Municipiului Slobozia, reprezentant al U.A.T. Municipiul Slobozia să voteze favorabil în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ECOO 2009,  mandatarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitara ECOO 2009 cu sediul in municipiul Slobozia, str. Vasile Alecsandri nr. 14, judet Ialomita, identificata prin C.I.F.: RO26165517, pentru a exercita, in numele si pe seama Municipiului Slobozia, calitatea de autoritate publica tutelara in raport cu operatorul regional S.C. ADI ECOO S.R.L., cu sediul in str. Vasile Alecsandri, nr.14, municipiul Slobozia, judet Ialomita, identificata prin C.I.F.: RO28213025 si înregistrat la Registrul Comerțului sub nr. J21/112/2011, conform art. 27 alin. (3) din Legea nr.51 / 2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Art.2. (1) In baza mandatului acordat,  Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ECOO 2009, exercita atributiile de autoritate publica tutelara prevazute de art. 3 alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporative cu modificarile si completarile ulterioare, in numele si pe seama Municipiului Slobozia  pentru operatorul regional S.C. ADI ECOO S.R.L., operator caruia i s – a delegat gestiunea serviciului public de salubrizare a deseurilor municipal in judetul Ialomita prin Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare a deseurilor municipal in judetul Ialomita nr. 14/10.03.2022, dupa cum  urmeaza:

a) stabilirea de obiective pe termen lung, care acoperă o perioadă de cel puțin 4 ani, și includerea acestora în scrisorile de așteptări, care vor fi publicate pe pagina de internet proprie, precum şi transmiterea documentației relevante către AMEPIP în termenele stabilite în prezenta ordonanță de urgență şi în legislația secundară;

b) notificarea AMEPIP cu privire la necesitatea declanșării procedurii de selecție şi numire a administratorilor şi directorilor, precum şi a revocării acestora;

c) organizarea procedurii de selecţie, selectarea şi nominalizarea candidaților pentru funcțiile de administrator al întreprinderii publice; transmiterea rapoartelor către AMEPIP în termen de 3 zile de la finalizarea procedurii;

d) negocierea indicatorilor-cheie de performanţă ai administratorilor, transmiterea acestora către AMEPIP pentru avizare din punct de vedere al încadrării în nivelul minim şi aprobarea lor de către adunarea generală a acţionarilor;

e) încheierea contractelor de mandat cu administratorii întreprinderii publice, direct sau prin adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor, după caz, şi transmiterea acestora către AMEPIP;

f) adoptarea deciziilor privind înstrăinarea participaţiilor la întreprinderile publice aflate sub controlul său direct sau indirect, precum şi listarea pe pieţele reglementate, cu informarea prealabilă a Guvernului;

g) adoptarea deciziilor privind achiziţia de participaţii la alte întreprinderi, direct sau de către întreprinderile publice aflate sub controlul său direct sau indirect, cu informarea prealabilă a Guvernului;

h) monitorizarea şi evaluarea îndeplinirii indicatorilor-cheie de performanţă incluşi în contractele de mandat şi transmiterea acestor informaţii către AMEPIP;

i) întocmirea şi publicarea listei administratorilor şi directorilor aflaţi în funcţie în întreprinderile publice aflate sub controlul autorităţii publice tutelare şi comunicarea acesteia către AMEPIP;

j) aplicarea criteriilor de integritate pentru administratorii şi directorii întreprinderilor publice aflate sub controlul său direct sau indirect;

k) orice alte atribuţii stabilite prin prezenta ordonanţă de urgenţă, prin legi speciale şi prin legislaţia secundară.

(2) Mandatul acordat Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara ECOO 2009 pentru exercitarea atributiilor de autoritate publica tutelara prevazuta la art. 3 lit. a) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporative cu modificarile si completarile ulterioare, este conditionat de furnizarea tuturor informatiilor necesare intocmirii scrisorii de asteptare de catre Consiliul Judetean Ialomita.

 

Art.3. Prezenta hotarare se comunica Viceprimarului Municipiului Slobbozia, Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara ECOO 2009,  Institutiei Prefectului Judetului Ialomita și se postează pe site-ul instituției www.municipiulslobozia.ro.

 

Art.4. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ECOO 2009.

Anexe:
hcl 16 .pdf