Înapoi

Hotărârea nr. 106/2023 din 27.04.2023

H O T Ă R Â R E privind darea în administrare către Directia de Asistență Socială Slobozia a Centrului de Îngrijire de Zi situat în Municipiul Slobozia, Șoseaua Nordului, nr. 4, imobil proprietate publică a Municipiului Slobozia

 H O T Ă R Ă Ş T E:  

       Art. 1 –(1) Se aprobă darea în administrare către Direcția de Asistență Socială Slobozia a “Centrului de Îngrijire de Zi” din Municipiul Slobozia, Șoseaua Nordului, nr. 4, proprietate publică a UAT Municipiul Slobozia, identificat conform Anexei parte integrantă din prezenta hotarare .

           (2) “Centrul de Îngrijire de Zi” este compus dintr-o construcție cu o suprafață de 311 mp, înscrisă în Cartea funciară a UAT Municipiul Slobozia Nr. 33563/numar Cadastral 33563-C1, având o valoare de inventar de  605.300,00 lei și terenul  aferent cu o suprafață de 1.059 mp, înscris în Cartea funciară  a UAT Municipiul Slobozia Nr. 33563/numar cadastral 33563, cu o valoare de inventar de 355.820,00 lei.

        Art. 2 –“Centrul de Îngrijire de Zi” va fi utilizat de către  Direcția de Asistență Socială Slobozia pentru serviciu de zi destinat prevenirii situaţiilor ce pun în pericol securitatea şi dezvoltarea copilului.

 

 

 

 

    

 

 

Art. 3 Titularul dreptului de administrare - Direcția de Asistență Socială Slobozia, are obligația notării în Cartea Funciara a dreptului de administrare ce i-a fost conferit.

            Art. 4 –(1) Predarea-primirea bunurilor date în administrare se efectuează în termen de 30 de zile de la adoptarea prezentei hotarari.

              (2) Se împuternicește Primarul Municipiului Slobozia să semneze protocolul de predare-primire,în condițiile prezentei hotarâri.

           Art. 5-Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoştinţa publică prin afişare la sediul Primăriei Slobozia şi pe site-ul propriu www.sloboziail.ro.

          Art. 6 – Prezenta hotărâre va fi comunicată, prin grija Secretarului General al Municipiului Slobozia, Directiei de Asistenţă Socială Slobozia  in vederea ducerii la indeplinire.

Anexe:
106.pdf